Adios Naer, Buenos dias Lima - Reisverslag uit Lima, Peru van Luuk Sijben - WaarBenJij.nu Adios Naer, Buenos dias Lima - Reisverslag uit Lima, Peru van Luuk Sijben - WaarBenJij.nu

Adios Naer, Buenos dias Lima

Door: Luuk

Blijf op de hoogte en volg Luuk

08 November 2014 | Peru, Lima

Day 1,

En Den ist eindlijk zowiet 7 november D-day.
Half 7 smurres de wekker geit oeage aope en t ieerste wat binnen kumptj: vandaag geit t beginne.

7 oor: Opstaon letste spulle inne tas duuje en wachte op t begeleidend commitee en natuurlijk miene reispartner.

Half 8: eederein is bij os, aojers, Simon en ivon en stuff en huub allemaol om os goojendaag te winse, zussie nog ene dieke knoevel de hunj ene aaj, allemaol inne auto en off To Amsterdam.

Half 10: aankomst op sjiphol, Jim steit auch al op os te wachte om os gooiendaag te zegke. Ff inchecken en met z'n alle nog een tas koffie drinken.

11 oor: 't is tied we motte Door de douane, tied veur aafsjeid, altied lestig henj weure gedrukt knuffels gegaeve en een inkel treunke vultj. Toet euver 3,5 maondj nog eine kieer zweije en off we are.

Vanaaf noe 3,5 maondj gin verplichtingen aafspraoke of tied mieer.

Vanaaf noe ist toet nao vastelaovend gin ich mieer mer wae.

Vanaaf noe ist avontuure en doon wat wae wulle.

Op dit moment zitten we inne vleeger en zeen ongeveer half waeg, nog Ff te gaon mer we kinne neet wachte om os reis te beginne.

Arrival: oeteinelijk nao een lekker comfortabele mer lange reis komen we aan in Lima, Ff Door de douane(stelt auch net niks veur) tas pakke en richting oetgang. Ff kieke woea ozze sjaufeur met t burdje steit te zweije. Dae hubbe we nog ins gauw gevonje mer echt vertroewe hubbe we dr nog neet in. Klein menke, 2tenj inne mondj en een half auch. Achja t zal Waal goodkome en naodet der 10 kieer de waeg haet gevraogdj komen we inderdaad bij het hostel terecht. Ff een rundje door de stad geloupe mer algauw is duudelik de dit neet echt t stadsdeil is woea wae thoes heure, (hoofs dich nog net gin zurg te make mam) biej de BK ene whopper wegwirke en nog een bierTJE (flessen van 630ml) int hostel. Paar pogingen om met de zoon vanne eigenaar te communiceren gein succes, damn we haaje toch spaans motte lieere. mer ongertussen zeen we toch Waal ram kepot en gaon lekker op ein oear...

OS REIS IS BEGOS!!!!

Saludos

Check auch Mats zien verslaag op matsemonts.waarbenjij.nu

• 08 November 2014 - 13:14

Lei Pouls:

Bietje laat, mer aevegood ein gooi reis gewinstj.

• 08 November 2014 - 13:23

Gerlie:

Luuk,leuk om je verslag te lezen en dat jullie ons op de hoogte houden van jullie avontuur.
    Veel plezier Gr

• 08 November 2014 - 15:57

Anita:

Dos cerveza, Grande, por favor, zal waal sjnel in ut kupke waere opgeslage. PROOST!

• 08 November 2014 - 19:22

Jos Emonts:

Ha Luuk, sjoën det auch dich òs oppe huuëgte geis häöje van eur Zuid-Amerikaanse aventure. Ich höb dien versllaag mit plezeer gelaese en haop nog väöl afleveringe ònger auge te kriege. Ein zin oet diën verslaag hae ich gaer zelf verzònne. "Vanaaf noe toet nao vastelaovendj is 't gein ich mieër mer wae". Prachtige aaftrap!

• 09 November 2014 - 10:10

Ine:

Geneet vanne reis, ut verslaag is sjoën om te laeze. disfrútala

• 09 November 2014 - 10:12

Jaap Hoogerheide:

veel plezier op jullie zuid-amerika avotuur. Blijf jullie zeker volgen

• 09 November 2014 - 12:42

Gonnie:

Hoi Luuk, leuk om je eerste verslag te lezen

• 09 November 2014 - 13:38

Pieter:

Luuk en Mats,
    Sjoean verslage ,ze zeen mèt plezeer te laeze,sjoean is auch de twieëtalige oetveuring eine in`t plat en eine in `t Hollendsj väör de boetedörpse volgers.
    kiek noe al oet nao `t vervolg , mer dink draan... geniete en opslaon is `t belangriekste en as der den nog tied äöver is typtj ge mer weer get väör ós